Παραθέτουμε μια σειρά πιθανών ερωτήσεων, προκειμένου να απαντήσουμε σε απορίες σας, σχετικά με την διαδικασία κράτησης.
Στην αρχική σελίδα του thesferry επιλέγετε:
  • Το λιμάνι αναχώρησης και επιστροφής
  • Το είδος ταξιδιού (απλή μετάβαση ή και επιστροφή)
  • Την ημερομηνία του ταξιδιού σας
  • Το αριθμό των επιβατών (συνολικά βρέφη + παιδιά + ενήλικες)
Στη συνέχεια τα αρχικά δεδομένα μεταφέρονται στην μηχανή κρατήσεων και βάση αυτών εμφανίζονται ή όχι τα διαθέσιμα δρομολόγια Η κράτηση ολοκληρώνεται σε 6 απλά βήματα. Παρακαλούμε δείτε τα βήματα στην παρακάτω βοηθητική σελίδα Βήματα Κράτησης


Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πρόσθετη βοήθεια χρειαστεί
Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να πραγματοποιήσετε περισσότερες από μία κρατήσεις.
Με την ηλεκτρονική κράτηση μέσω της σελίδας μας, δεν μπορείτε να δηλώσετε ότι η επιστροφή σας θα είναι ανοικτής ημερομηνίας.
Μπορείτε όμως να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας, για να εκδώσουμε εμείς το εισιτήριό σας με ανοιχτή επιστροφή.
Οι βασικές κατηγορίες επιβατών που ισχύουν στις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι:
  • Ενήλικες (επιβάτες άνω των 12 ετών)
  • Παιδιά (επιβάτες από 5 έως 12 ετών)
  • Βρέφη (επιβάτες έως 4 ετών)
Σε κάθε περίπτωση οφείλετε να εισάγετε με ακρίβεια τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα ηλικιακά δεδομένα των επιβατών της κράτησης
Υπάρχουν οι βασικές εκπτώσεις ως εξής:

  • Παιδιά έως 4 ετών ΔΕΝ πληρώνουν
  • Παιδιά από 5 έως 12 ετών δικαιούνται έκπτωση 50%


Πέραν των παραπάνω βασικών εκπτώσεων κατά περίπτωση (ανάλογα με την ναυτιλιακή εταιρεία και το τύπο της θέσης) μπορεί να ισχύουν και οι παρακάτω τύποι εκπτώσεων:
  • Συνταξιούχοι του ΝΑΤ
  • Φοιτητές (Έλληνες)
  • Πολύτεκνοι
  • Υπερήλικες
  • Στρατιωτικοί
  • ΑμΕΑ
  • κ.α.
Οι εκπτώσεις παρέχονται με την επίδειξη των σχετικών εγγράφων κατά την έκδοση των εισιτηρίων.
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχετικά αυτά έγγραφα ενδέχεται να σας ζητηθούν από το πλήρωμα του πλοίου προς εξακρίβωση.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με τον τύπο της έκπτωσης που δικαιούσθε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας βοηθήσουμε ή να εκδώσουμε εμείς το εισιτήριο με την έκπτωση που επιθυμείτε.
Κατά την επιβίβασή σας στο πλοίο, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το εισιτήριο τυπωμένο, οποιοδήποτε έγγραφο αποδεικνύει την ταυτότητά σας, και σε περίπτωση που έχετε κάνει χρήση κάποιας έκπτωσης τα αντίστοιχα έγγραφα που επιβεβαιώνουν την ιδιότητά σας (π.χ. πολυτεκνικό πάσο)
Όλα τα επιβατηγά πλοία βάση νόμου, διαθέτουν ειδικούς χώρους για τη μεταφορά κατοικίδιων ζώων. Κάποια πλοία διαθέτουν καμπίνες PET, όπου μπορείτε να έχετε μαζί σας το αγαπημένο κατοικίδιο.
Μέσω της μηχανής κρατήσεων της σελίδας μας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε κράτηση 3 ημέρες πριν από την απόπλου του πλοίου.
Επίσης θα πρέπει να υπολογίσετε και την χρονική διάρκεια για την παραλαβή του εισιτηρίου (σε περίπτωση courier).
Αν θέλετε να εκδώσετε εισιτήρια ΑΜΕΣΑ μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας ή να στείλετε ηλεκτρονικό μήνημα.
Με την ολοκλήρωση της κράτησης και την χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας, εμφανίζονται στην οθόνη οι λεπτομέρειες της κράτησής σας ( ΒΗΜΑ 6). Σας δίνεται η δυνατότητα να τυπώσεται την σελίδα αυτή η οποία βέβαια ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ.

(δείτε την μορφή ενός ακτοπλοϊκού εισιτηρίου)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το έντυπο ακτοπλοϊκό εισιτήριο το παραλαμβάνετε σύμφωνα με τον τρόπο παραλαβής που έχετε δηλώσει (κατά την διαδικασία της κράτησης).
Ειδικά σε περιπτώσεις απεργιών ή έντονων καιρικών φαινομένων είναι καλό να επικοινωνείτε με τα κατά τόπους λιμεναρχεία.
Στις περιπτώσεις αλλαγής ή ακύρωσης δρομολογίων με ευθύνη της ακτοπλοϊκής εταιρείας, ενημερώνεστε από την ίδια στο κινητό τηλέφωνο που καταχωρήσατε κατά την διαδικασία της κράτησης.
Είναι σωστό να αποφεύγονται τέτοια λάθη και ανακρίβειες, παρόλα αυτά είναι πιθανό να συμβεί κάποια λανθασμένη εισαγωγή.
Κατά την επιβίβασή σας στο πλοίο ενδέχεται να σας ζητηθούν τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοποίησης ή και επιβεβαίωσης ιδιότητας (πολύτεκνος), επομένως στην εισαγωγή των στοιχείων αυτών θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Σε περίπτωση λάθους παρακαλούμε επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ μαζί μας για την αλλαγή ή επανέκδωση των εισιτηρίων σας (το κόστος αλλαγής ανά εισιτήριο είναι 1€)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Παρακαλούμε να ελέγχετε και τον ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ καθώς είναι απαραίτητο για την επικοινωνία της ακτοπλοϊκής εταιρείας με εσάς, σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης του δρομολογίου σας
Είναι δυνατή η αλλαγή των εισιτηρίων σας σύμφωνα πάντα με την ακτοπλοϊκή εταιρεία και τους όρους αλλαγών ή ακυρώσεων που ακολουθεί.

Σε γενικές γραμμές οι αλλαγές μπορεί να αφορούν:
  • Την ημερομηνία και
  • Τη θέση που ταξιδεύατε
Βασική προϋπόθεση είναι η διαθεσιμότητα στην αλλαγή που επιθυμείτε.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε τα ειστήριά σας (π.χ. να ταξιδέψετε με άλλη εταιρεία), τότε ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με κάποιο πόσο της αξίας των εισιτήριων σας, ως ακυρωτικό πρόστιμο το ύψος του οποίου διαμορφώνεται ανάλογα με την χρονική στιγμή που επιλέγετε να προβείτε στην αλλαγή αυτή.

Πέραν τυχόν επιβαρύνσεων από την ίδια την ακτοπλοϊκή εταιρεία, το γραφείο μας θα σας χρεώσει 1€ για κάθε αλλαγή εισιτηρίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα για τις αλλαγές που επιθυμείτε, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα και την επιστροφή των παλιών εισιτηρίων στην εταιρεία μας.
Μπορείτε να ακυρώσετε τα εισιτήρια που έχετε αγοράσει και να σας επιστραφεί το σύνολο ή μέρος των χρημάτων που δώσατε, σύμφωνα με τους όρους που θέτει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία
Το ύψος του ποσού που θα σας επιστραφεί διαμορφώνεται ανάλογα με την χρονική στιγμή που επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας αλλά και την περίοδο που ταξιδεύετε
Σε γενικές γραμμές όσο πιο κοντά βρίσκεστε στην ημερομηνία αναχώρησης τόσο λιγότερο μπορεί να είναι και το ποσό που θα σας επιστραφεί.
Σημαντικά:
  • Πρέπει να παραλάβουμε εγκαίρως τα εισιτήρια (με δική σας χρέωση) και κατόπιν να τα ακυρώσουμε
  • Μετά την αναχώρηση του πλοίου δεν επιτρέπεται η ακύρωση (μπορείτε όμως να τα μετατρέψετε σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας και να ισχύουν για χρονικό διάστημα που ορίζει η ακτοπλοϊκή εταιρεία)
  • Η χρέωση (πλέον των ακυρωτικών ποσών που θα σας επιβάλλει η ακτοπλοϊκή εταιρεία) του γραφείου μας είναι 1 € ανά εισιτήριο
  • Το ποσό θα σας επιστραφεί εφόσον και η ακτοπλοϊκή εταιρεία το επιστρέψει στο γραφείο μας
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία ακύρωσης και την επιστροφή των χρημάτων σας.
Στην περίπτωση αυτή δεν είναι δυνατή η επανεκτύπωση των εισιτηρίων σας.
Θα πρέπει να εκδώσετε τα νέα εισιτήρια, ενώ ταυτόχρονα θα προβούμε από κοινού στις απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου η ακτοπλοϊκή εταιρεία να επιτρέψει την ακύρωση των αρχικών εισιτήριων (εφόσον έχει επιβεβαιωθεί ότι τα αρχικά εισιτήρια δεν έχουν χρησιμοποιηθεί σε διάστημα που ορίζεται από την ακτοπλοϊκή ετιαρεία) και να σας επιστρέψει την αξία τους ή να σας παρέχει εισιτήρια ισόποσης αξίας.
Η ακτοπλοϊκή εταιρεία θα πρέπει να σας επιστρέψει το σύνολο της αξίας των εισιτηρίων σας.
Το ποσό αυτό σας επιστρέφετε είτε από τρα γραφεία της εταιρείας στο λιμάνι αναχώρησης είτε από το γραφείο μας, αφού προσκομίσετε τα έντυπα εισιτήρια
Η εφαρμογή κρατήσεων πραγματοποιεί την χρέωση της πιστωτικής κάρτας που θα εισάγετε ΑΜΕΣΑ
Γίνονται δεκτές οι κάρτες VISA & MASTERCARD
Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας έτσι ώστε να εκδώσουμε εμείς τα εισιτήρια σας και κατόπιν να μας πληρώσετε ως εξής:
  • Με μετρητά στα γραφεία μας κατά την παραλαβή των εισιτήριων σας
  • Να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα
  • Να καταθέσετε σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς
Αν καταθέσετε χρήματα σε τραπεζικό μας λογαριασμό θα πρέπει να αποστείλετε fax (2310532289) όπου θα αναφέρεται ευκρινώς το όνομα του επιβάτη και το τηλέφωνο επικοινωνίας.
Μπορείτε, αρκεί να καταχωρήσετε στο σύστημα το σωστό τηλέφωνο επικοινωνίας σας. Στην περίπτωση αυτή ενδέχεται να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικώς μαζί σας και να σας ζητήσουμε επιπλέον πληροφορίες, τις οποίες και υποχρεούστε να μας παρέχετε, και έχουν ως σκοπό την δική σας ασφάλεια. Εάν δεν μπορέσουμε να διασταυρώσουμε τα απαιτούμενα στοιχεία, λόγω ελλειπών παρεχόμενων από εσάς πληροφοριών ή αδυναμίας επικοινωνίας μαζί σας, ενδέχεται η κράτησή σας να ακυρωθεί.
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία τα απαιτούμενα βήματα της κράτησης, (αναζήτηση δρομολογίων, εισαγωγή στοιχείων,πληρωμή κλπ ), θα λάβετε σύντομα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση που δηλώσατε.


Το μύνημα θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα:
  • Ο κωδικός κράτησης των εισιτηρίων σας
  • Αναλυτικά το δρομολόγιο σας
  • Η τελική τιμή χρέωσης
  • Πληροφορίες για τον τρόπο που έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν λάβετε αυτό το επιβεβαιωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε χρονικό διάστημα 15-20 λεπτών, (παρακαλούμε να ελέγχετε προσεκτικά στους εισερχόμενους φακέλους) επικοινωνήσετε άμεσα με την εταιρεία μας τηλεφωνικά στο 2310513005-522716-524544,
εναλλακτικά αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@thesferry.gr, για να σας στείλουμε και πάλι το επιβεβαιωτικό αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Το εν λόγω e-mail σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας ένα είδος επιβεβαίωσης ότι η κράτησή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Για την επιβίβασή σας θα χρειαστεί να παραλάβετε τα εισιτήρια σύμφωνα με τον τρόπο παραλαβής που έχετε δηλώσατε
Σε ελάχιστες - ακραίες περιπτώσεις ενδέχεται να χρεωθείτε με το ποσό της αξίας των εισιτηρίων, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί σωστά η κράτησή σας, χωρίς δηλαδή να εμφανιστεί στην οθόνη του υπολογιστή σας το τελικό VOUCHER με τα στοιχεία της κράτησής σας (λόγω βλάβης εξοπλισμού ή κακής ανταπόκρισης μεταξύ των συστημάτων των ακτοπλοϊκών εταιρειών και της FORTHcrs, ή λανθασμένου χειρισμού της μηχανής κρατήσεων από εσάς κλπ) .

Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε κατά το δυνατόν άμεσα μαζί σας προκειμένου, να σας ενημερώσουμε για το status της κράτησης. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε τις συνθήκες της κράτησης και παράλληλα θα προχωρήσουμε στην ανάκληση ή αντικατάστασή της με νέα ενημερώνοντάς σας σχετικά με τον κωδικό κράτησης και τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων σας.

Το THESFERRY θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ολοκληρώσει την διαδικασία της κράτησης και να σας ενημερώσει ΑΜΕΣΑ για αυτή.
Τα εισιτήρια σας μπορείτε να τα παραλάβετε δωρεάν με τους εξής τρόπους:
  • Από τα γραφείο μας στην Θεσσαλονίκη στην διεύθυνση Σαλαμίνος 10 2 όροφος
  • Από τους κεντρικούς πρακτορεία / αντιπροσώπους της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας ανά προορισμό
  • Στα ειδικά κιόσκια των ακτοπλοϊκών εταιριών, τα οποία βρίσκονται έξω από το κάθε πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά
  • Στα κεντρικά γραφεία της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας
Στην περίπτωση παραλαβής των εισιτηρίων σας από τα κεντρικά γραφεία και τα κιόσκια των ακτοπλοϊκών εταιρειών στο λιμάνι καθώς και από τους κεντρικούς πράκτορες πρέπει να γνωρίζετε και να αναφέρετε τον/τους κωδικό/ούς κράτησης, αλλιώς δεν μπορείτε να αναζητήσετε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο τα εισιτήρια σας!



Σημαντικό: Η δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων από το λιμάνι κατά την αναχώρηση σας δεν είναι ενεργή για όλα τα δρομολόγια/εταιρείες. Κάποια άλλα εισιτήρια όμως, άλλων ακτοπλοϊκών εταιρειών, μπορούν να εκδωθούν μόνο για παραλαβή από το κίοσκι της εταιρείας στο λιμάνι.
Επίσης με μικρή χρέωση, η οποία θα γίνει στην πιστωτική σας κάρτα συνολικά μαζί με τη χρέωση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας στο σπίτι σας με αποστολή courier.
Η χρέωση είναι ανάλογη με τον τόπο κατοικίας σας και αναγράφεται όταν επιλέγετε τρόπο παραλαβής εισιτηρίων.
Αποστολές εισιτηρίων με courier γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.

Οι παραδόσεις και οι χρόνοι καθορίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, ενώ το thesferry.gr ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν παραλήψεις, καθυστερήσεις ή οποιοδήποτε άλλη απρόβλεπτη κατάσταση μπορεί να προκύψει κατά τη διαδικασία παράδοσης από υπαιτιότητα του πελάτη ή/και της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Συνιστούμε στην περίπτωση που επιθυμείτε να λάβετε τα εισιτήρια σας με courier η έκδοση τους να γίνεται τουλάχιστον τέσσερις μέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής, τουλάχιστον. Προσοχή! Τα εισιτήρια σας δεν μπορείτε να τα παραλάβετε μέσα στο πλοίο!

Σε καμία περίπτωση δεν μπορείτε να επιβιβαστείτε στο πλοίο αν δεν έχετε μαζί σας τα εισιτήρια
(δείτε την μορφή ενός ακτοπλοϊκού εισιτηρίου)

Αγόρασε εισιτήρια

Με 6 απλά βήματα

Τηλεφώνησέ μας

2310524544
2310513005
2310522716
2310522736

Στείλε μας e-mail

info[at]thesferry.gr

Κλείσε on-line τα ακτοπλοϊκά σου εισιτήρια!